Intermitten fasting / okresowe poszczenie – na czym polega, dla kogo, wady i zalety

Intermitten fasting Czym jest? Jest to ostatnio popularny, kontrowersyjny styl żywienia. Nazwa „intermitten fasting” oznacza okresowe poszczenie, okresową głodówkę. Jak sama nazwa wskazuje – osoby stosujące intermitten fasting stosują post przez pewien czas, na zmianę z okresami, w których spożywają

Czytaj dalej

„Rewolucja” – Ewa Chodakowska. Najnowsza płyta – moja opinia, czy warto kupić

Jako, że od 3 lat jestem wierną fanką ćwiczeń z Chodakowską (z półroczną przerwą kiedy to chodziłam na siłownię) nową płytę zamówiłam ledwo pojawiła się w przedsprzedaży. Płytka wysłana została dwa dni przed planowanym terminem, więc już dziś mogłam ją

Czytaj dalej

Jak przygotować się do ciężkiego treningu? O jakiej porze dnia najlepiej ćwiczyć?

Zjedz odpowiedni posiłek przed treningiem Duży posiłek najlepiej zjeść 2h przed treningiem. Jeżeli nie planujesz dużego posiłku, koniecznie zjedz chociaż małą, energetyczną przekąskę pół godziny przed treningiem. Węglowodany: Posiłek przed treningiem powinien składać się w największej części z węglowodanów, które

Czytaj dalej