BIKINI Ewa Chodakowska – moja krótka recenzja ;)

Zacznę od tego, że BIKINI to najnowsza płyta Ewy Chodakowskiej wydana w marcu 2016 roku.

Na płycie znajdziemy 2 rundy ćwiczeń. Każda runda to 30 ćwiczeń, 30 sekund każde, z przerwami 10 sekund między ćwiczeniami. Każda runda to 20 minut. Po skończeniu pierwszej rundy, powtarzamy całość jeszcze raz – czyli wykonujemy rundę numer 2, która składa się dokładnie z takich samych ćwiczeń jak runda 1. W zależności od tego ile mamy czasu lub jaki poziom wytrenowania – nasz trening może trwać 20 lub 40 minut + oczywiście ROZGRZEWKA i ROZCIĄGANIE.

Na płycie znajduje się informacja, że pierwsze efekty zobaczymy już po 4 tygodniach i że jest to trening głównie na MAX SPALANIE TKANKI TŁUSZCZOWEJ. Zgadzam się z tym, że jest to raczej trening na spalanie tłuszczu, poprawę kondycji i wydolności i modelowanie ciała, niż trening budujący mięśnie.

Zaznaczę, że z Ewką ćwiczę już 2,5 roku, a mimo to ta płyta była dla mnie nie małym wyzwaniem. Wszystko to przez tempo jakie narzuciła Ewa. 30 ćwiczeń jednej rundy to na zmianę ćwiczenia w pozycji stojącej i w pozycji pompki / deski. Niemal cały trening na zmianę przechodzimy z góry na dół. Taki schemat ćwiczeń sprawia, że ani przez chwilę nie ma nudy, ani czasu na oddech. Swoją drogą, podczas BIKINI naprawdę można nieźle się zasapać, stracić oddech oraz miejscami poczuć UDA 🙂

BIKINI jak sama Ewa mówi, nadaje się zarówno dla osób początkujących (które wykonują tylko pierwszą rundę) jak i zaawansowanych (dwie rundy, jedna po drugiej). Gwarantuję, że osoby zaawansowane także będą musiały walczyć ze sobą podczas tego treningu – zmienne tempo, dużo ćwiczeń kondycyjnych to wyzwanie dla każdego. Dodatkowo podczas ćwiczeń nie liczymy liczby powtórzeń, a staramy się wykonać ich jak najwięcej w ciągu 30 sekund. Stąd każdy może pracować w swoim tempie i podnosić sobie poprzeczkę przy każdym następnym treningu.

Śmiało mogę powiedzieć, że każda kolejna płyta Ewy jest według mnie coraz lepsza, trudniejsza i ciekawsza. BIKINI od pierwszego treningu stało się moją ulubioną płytą, a dodam, że mam i ćwiczyłam z każdą płytą Ewy. Warto też wspomnieć, że ćwiczenia znajdujące się na płycie to w większości nowości, co dodatkowo zmusi nasze ciało do nowego wysiłku. Cały schemat ćwiczeń także jest oparty na nowej koncepcji, wykonywania ćwiczeń jedno po drugim w 20 minut. 2 rundy BIKINI, czyli 40 minut ćwiczeń tego typu to już kompletny i na tyle długi trening, aby spalić bardzo dużo kalorii i zacząć spalać tłuszcz.

Według mnie jeśli jesteś osobą POCZĄTKUJĄCĄ najlepiej ćwiczyć ten program 3-4 razy w tygodniu. Polecam ćwiczyć BIKINI co drugi dzień, na zmianę z jakimś lżejszym programem jak SKALPEL czy SKALPEL WYZWANIE. Przy tym nie należy zapominać o pozostawieniu przynajmniej jednego dnia w tygodniu na regenerację mięśni i odpoczynek. Najlepiej jednak, aby był to aktywny odpoczynek np. spacer czy basen.

Ja mieszam BIKINI z innymi płytami Ewy (SUKSES, METAMORFOZA) i takie połączenie daje naprawdę super efekty. W dwa miesiące spadło mi kilka centymetrów w obwodach ciała, trenując na przemian te trzy programy 5 razy w tygodniu.

Bardzo polecam ten program osobom, którym zależy na redukcji tkanki tłuszczowej. W połączeniu ze zdrową dietą i odpowiednią regenerację, super efekty naprawdę można zobaczyć już po miesiącu.

Follow my blog with Bloglovin

Dodaj komentarz

Twój adres email nie zostanie opublikowany. Pola, których wypełnienie jest wymagane, są oznaczone symbolem *